marți, 4 mai 2010

Perspectiva unui zambet

Multe studii si multe pareri. Fiecare dintre noi se considera expert intr-ale comunicarii non-verbale. Si cu toate acestea prea putine persoane aplica lucruri pe care le considera la indemana oricui. De ce nu zambesc angajatele de la supermarketuri si de ce este asa de rar zambetul celor de la Politie, Metrorex sau Trezoreria sectorului 1? Cu totii avem probleme, dar atunci cand vine vorba de comunicare interumana, parca vrem cu tot dinadinsul sa arata ca suntem impovarati. Dar care este scopul? Situatia nu se va imbunatati, din contra, vei intrista si interlocutorul. Acesta este oare scopul? Sa ne transmitem unii altora suparari? Poate daca am incerca sa fim mai putin incrancenati, am reusi sa avem si o alta perspectiva asupra problemelor si poate vom gasi o rezolvare. O rezolvare, pentru ca atunci cand turistii vin la noi, sa nu vada numai fete mohorate.

Cat s-a mai vorbit despre asta si fara efect. Chestiune de gust, mon cher.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu